FRISS Voor Vierde Keer Op Rij Bekroond Met ISAE 3402 Type 2-Certificaat

Jul 20, 2021

FRISS Voor Vierde Keer Op Rij Bekroond Met ISAE 3402 Type 2-Certificaat

Het certificaat werd verleend voor de diensten die via het casemanagementsysteem van FRISS worden geleverd.

FRISS heeft voor de vierde keer op rij de audit voor ISAE 3402 Type 2 met succes doorstaan. ISAE 3402 is een audit van het beheer van bedrijfskritische systemen, zoals databeveiliging, verandermanagement en informatiemanagement, waarbij het functioneren van deze belangrijke bedrijfsprocessen wordt gecontroleerd.

"Dat we het ISAE 3402 Type 2-certificaat nu voor de vierde keer in ontvangst mogen nemen, is een bewijs van onze volledige inzet op het gebied van databeveiliging en informatiemanagement ", aldus Marleen Cornelissen, Team Manager Support bij FRISS. We zijn het aan onze klanten verplicht dat onze bedrijfskritische systemen veilig zijn. Daarom ben ik ontzettend blij met dit certificaat. We zullen ons blijven inzetten om alle informatie die door de FRISS-systemen wordt verwerkt te beveiligen."

Uit het verslag blijkt dat FRISS de essentiële bedrijfsprocessen goed heeft georganiseerd en werkt in overeenstemming met de geldende richtlijnen. Om te voldoen aan de normen voor het Type 2-certificaat moest met behulp van bewijs uit het afgelopen kalenderjaar worden aangetoond dat de managementdoelstellingen zijn behaald. De ISAE 3402 Type 2-audit werd uitgevoerd door BDO.