Duck Creek Technologies verwelkomt FRISS in het Partner Ecosystem voor naadloos geïntegreerde risico-inschatting en fraudedetectie vanuit het core systeem.

Dec 11, 2018

Duck Creek en FRISS

Duck Creek Technologies verwelkomt met FRISS een nieuwe relatie in zijn Partner Ecosystem-programma.

FRISS is leverancier van op AI gebaseerde oplossingen voor fraudedetectie en risicobeheersing bij acceptatie, schade en fraudeonderzoek in 35 landen. De software van FRISS kan naadloos worden geïntegreerd in de oplossingen en verzekeringsprocessen van Duck Creek; met behulp van de zogenaamde FRISS Score kunnen gebruikers een gestandaardiseerde score toekennen om fraude te detecteren en te rangschikken. Gebruikers van FRISS profiteren van waardevolle real-time informatie waarop direct actie kan worden ondernomen.

Met een  Anywhere Enabled Integratie die deel uitmaakt van Duck Creek 's Content Exchange  kan de fraudedetectieoplossing van FRISS naadloos worden geïntegreerd in de werkstromen van  Duck Creek Claims.

Het Partner Ecosystem-programma van Duck Creek bestaat uit diverse partners die zich toeleggen op dienstverlening, oplossingen en consultancy en die een cruciale rol spelen in de levering van aanvullende software, diensten en oplossingen aan verzekeraars van elke omvang. De samenwerking met FRISS biedt klanten van Duck Creek de mogelijkheid om hun loss ratio te verlagen, een winstgevende groei van hun portefeuille te realiseren en de klantervaring te verbeteren.

"Omdat we onze klanten het beste willen bieden op het gebied van risico- en fraudedetectie, was het zaak om te gaan samenwerken met een partner die gebruikmaakt van ultramoderne technologieën, zoals zelflerende systemen en AI", vertelt Eddie Jones, VP Strategies & Alliances bij Duck Creek Technologies. "FRISS heeft een jarenlange ervaring op het gebied van schadeverzekeringsprocessen en heeft veel werknemers in dienst die hebben gewerkt voor verzekeringsmaatschappijen. We verwelkomen hen graag in ons snelgroeiende Partner Ecosystem."

Over Duck Creek Technologies:

Duck Creek Technologies baant de weg voor een toekomst waarin schadeverzekeringsmaatschappijen een echte stap vooruit kunnen zetten. Tientallen jaren verzekeringservaring liggen ten grondslag aan geavanceerde technologieën die speciaal zijn ontwikkeld om te kunnen inspelen op veranderingen, zodat verzekeraars hun weg kunnen vinden in het onzekere verzekeringslandschap en hun concurrenten op de markt kunnen voorblijven. De oplossingen van Duck Creek zijn verkrijgbaar als afzonderlijke producten of als compleet pakket. Alle producten zijn beschikbaar via Duck Creek OnDemand, de SaaS-oplossing voor de schadeverzekeringsbranche van Duck Creek. Ga voor meer informatie naar  www.duckcreek.com.

Begin vandaag nog met uw end-to-end trust automation!